Aug 23, 2007



İki yıldır kurcalanmamış dosyalarını karıştırdım bu gün bilgisayarımın.İçinde neler buldum neler…
Yazarken hissettiklerimden yorulup yarım bıraktığım, bitirmeye üşenip ertelediğim,elime ayağıma dolanıp düğümlenen sözcükler yüzünden bitirmeyi beceremediğim yazılarım, öykülerim, şiirlerim;
posta kutumdan seçip ayrı bir dosyada tuttuğum bana yazılmış ya da benim birilerine yazdığım mektuplar;
kimilerinin bana yazıldığını hayretler içinde anımsadığım, “böyle bir şeyi nasıl da unutmuşum” diyip kendimi azarlamama neden olan şiirler;
şiir demişken… “Şairin Tükürdüğü” başlığıyla açtığım dosyada uzun zamandır okumadığım; ama geçmişte hayatı katlanılabilir kıldığına inanarak sık sık tekrarladığım büyük ustaların nefis şiirleri;
okuduğum kitaplardan yapılmış alıntılar, altı çizili sözcük öbekleri, dip notlar, yorumlar, kendime verilmiş ama bir daha takip edilmemiş ödevler,
ve tabii Fotoğraflar… ki onlar; bilgisayar ekranına düşmeden önce kendi yaptığım kutularda özenle saklanır, sık sık törensel edalarla açılan o kutulardan çıkıp hafızanın ezberini tazelemeye yarardı.
Keşke bilgisayardaki dosyalar da tozlansa aradabir…Toz almak için atsam elimi…Evirip çevirirken açılsa kapak, dalıversem içine;dokunsam satırlara, hani şöyle kağıt kokusunu çeke çeke içime…
Eskisi gibi…