Sep 19, 2010

komşu komşunun külüne muhtaç

Sevgili Blogcu Çevrem,
Az önce şöööyle bir baktım da, aylardır tek satır yazmamışlar var aranızda. Açılıp iki yazıyla bırakılmış bloglar, yılda iki yazıyla ayakta tutulmaya çalışılan  bloglar, yazacağını vaadeden yazılardan başka bişey yazılmamış bloglar  var listemde. ( Mübalağamın farkındayım ama isyanımın haklılığını artıyor diye değiştirmiyorum ifademi:)
Nerde kalmıştık? Ha evet,
Bana benziyorsunuz... Tembelsiniz...
Beni kötü etkiliyorsunuz sevgili çevrem, şımarıyorum sizin yüzünüzden, aradabir yazı yazınca.
Kilşisel gelişimim yarım kalıyor sizi okuyamayınca,
Bi de en önemlisi
özlüyorum sizi...


İş bu şartlar altında,
tembelliğimizi cezalandırmak üzere, ittiriveriyorum sizi blogumdan aşağıya...

Her kim ki blogunu yeniden canlandıraaaa,
gelip oturur "çevrem der ki" listemin başına !...

Gönlümdeki tahtınıza gelinceeeee
Onun blogla alakası yok !!!
Ve yani
Seviyorum sizi feci...

5 comments:

Nefin Huvaj Sevim said...

Katılıyorum. Bi de Yaşasın blogculuk!:D
(havuzda yüzerken de "BlogBlogBlog.." diye baloncuk çıkartmalıyız bence.)

Unknown said...

ben de son yazımla sıyırdım sanırım listenden düşmekten.. zamanlamamla gurur duyuyorum! :)

teberda said...

ama benım iptal edilen sınavlardan fırsatım mı oluyor blog yazmaya:(

ayşe çetin said...

çok haklısın sevgili arkadaşım, elimden geleni yapacağım...
Blog sözü.:)

Serendipity said...

Üstüme alındım!