Jan 25, 2012

Bu gün ne giysem?

                                                                                      Kar iyi geldi bana... Dün itibarıyla "kalbim kadar saf ve temiz bir sayfa" açıp ordan yazıp çizip boyamaya karar verdim.                                                                            Benim tayinimle, Şamil'in işiyle ilgili sorunlar bitmedi bitmesine, hayatımızdaki belirsizlikler de çözülmüş sayılmaz pek.                                                                      Peki  ne oldu ?
             İyi şeyler oldu olmasına ama asıl olan, ben şu evin içinden çıkıp geçtim karşısına ve farkettim ki ev  komik olmuş kardan şapkasıyla ...

2 comments:

elegimsagma said...

bişiyler tahmin edicem ama çok flu bir yazi :)

Serendipity said...

Evdeyim. Aksatmadan bugün ne giysem seyrediyorum. Giyimimde bir değişiklik yok lakin çok pis yorum yapabiliyorum