Apr 18, 2010

İklim-2

İklim, yazdırmıyor bana kendini
İklim değişiyor
Gittiğinden beri...

Bir damla yağış düşmüyor
Beyaz kağıt başına.
Cümleler kuruyor
Kağıdın kuraklığında.
Çatlayıp kanıyor
Sana yazılmış yarımyamalak bir şiir
Kağıt gibi kurak dudaklarımda.
Ben bir incir çekirdeğinde savrulup duruyorum
Kalem çizikler atıyor avuçlarıma.
Oysa rüzgar hep aynı kuzeyden esiyor
Güneş hep aynı doğuda.
Ve büyüyor bahçedeki dört fidan
Suladıkça....


İklim yazdırmıyor bana kendini
Değişiyor
İçimin iklimi...

Bir mevsime binip gittin sen
Yağmurlu, parlak ve yeşil
Bu gün gibi...
Değişiyor içimde iklim
Değişiyorum,
Bekle beni
Sana benzerim belki...

2004/ gölpazarı

1 comment:

ayşe çetin said...

hangi iklim yaşanıyor olursa olsun, ister kış ister bahar.
kavuşma zamanı cebimizde olsun güneş ile ılık bir rüzgar.
zaman geçtikçe özlem artsa da,
başka zamanlarda başka mekanlarda özlem aslında, göz açıp kapayıncaya kadar.