Oct 14, 2010

Sinek Kadar Kocam Olsun, Başımda Bulunsun- Hatice MERYEM

Yazın, bir şezlonga uzanıp denizin, kumun, güneşin tadını çıkarırken okumuştum kitabı, üzerine birşeyler yazmaya fırsat olmamıştı. (Yalan söylüyorum, önceleri üşendim, sonra unuttum, tıpkı daha önce okuduğum pek çok kitap gibi :)

Neyse ki Günay var ve bana önerdiği kitabı unutmamış...

Kadın olma halleriyle özellikle de ezik, acılı, yalnız kadın olma halleriyle dolu bir kitap bu.  Evet insanın içini ezen, boğazını düğümleyen haller biraz daha yoğun belki ama yine de  kadınsı bir dalga geçiş, kimi zaman baştan savma, dalgaya vurmada yok değil hani. Üstelik yazarın dilinde de güzel bir tad var, akıcı, sade, ironik...
Güzel yani...

Not: Bu arada "Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun"  Ankara Devlet Tiyatrolarının sezon oyunları arasında, meraklısına.

2 comments:

Unknown said...

kitabın ismine bayıldım! :)

daryal said...

Kendime not: Bu kitap Elvan'da kaldı, boşuna kitaplığını kurcalama ve hatta kendine bi tane daha al, benden...
Bu kıyağımı da unutma:)