Sep 24, 2007

Nihayet dersler başladı. İşe başlamamla üzerime yapışan rehaveti silkeleme isteğim de biraz somutlaştı. Benim de böyle bir ayarsızlığım var işte. Tempo arttıkça daha çok koşturasım geliyor, tempo düştüğünde de tamamen tembelliğe başlıyorum. Şöyle işleri zamana yayıp hep ortalama bir tempo tutturmayı becerebilmniş değilim henüz.
Haftanın iki günü çok yoğun çalışıyorum.Kalan günleri de çeşitli kurs ve özel derslerle doldurup bu yılı kendime harcamaya karar verdim.Çok yoğun geçen ve kendime neredeyse hiç zaman ayıramadığım iki yıldan sonra iyi gelecek bence:)
Önce gidip kendime((yalan söylüyorum ben kendime almadım Ş.K(Şahane Kişi)bana aldı)) biraz kitap aldım. Tercihen son dönem Türk edebiyatı yazarları ve nicedir bir yerlerden tavsiye alıp okumak istediğim kitapları seçtim.
Çalışma odasını kendimce en çalışılabilir kıvama getirdim. Bilgisayar masamı pencere önüne çekip kendime "uydurma ortamı" hazırladım.
Bir hafta önce bir gece yarısı, iki yıldır bir köşede bekleyen öykülerimi gözden geçirip üzerlerinde çalışmaya başladım.(İlk öyküden başımı kaldırdığımda sabah 07.00 olmuştu ki buna bayıldım)
Ders saatlerime uygun ve beklentilerimi yerine getirebileceğini umduğum bir ingilizce kursu buldum.Henüz kaydolmadım; olcam.
Güne sabah sporuyla başlamaya karar verdim.(Şahane kişi bu konuda da desteklerini esirgemedi gerekli motivasyonu sağladı hatta bana yol gösterecek şööle 20 dakikalık bir aerobik videosu sağladı, kendilerine müteşekkirim)


Fizik notlarımı bilgisayar ortamına geçirme niyetimi somutlaştırmaya başladım.Biraz zor ilerliyor ve ağır olacağa benziyor. Ancak başarabilirsem kendime basıma ahazır bir kitap formatı oluşturmayı düşünüyorum.Bakalım akıbeti ne olacak...
Ve aldığım kitaplardan ilkini bu gün okuyup bitirdim.Sadık Yalsızuçanlar-Garip...
Garip... kitaba haksızlık etmemek için kitapla ilgili eleştirmen yorumlarını vs okudum.Benim zaman kaybı olarak niteleyebileceğim kitapla ilgili olumlu eleştirileri göz önünde bulundurarak yazarın bir kitabını daha okurum belki ileride ama şimdi değil...Belki...İleride...Bir yazarın en az iki kitabını okumadan harcamamaya çalışırım da genelde.