Sep 3, 2007

zamanı kullanamama problemim var doktor

Bu zaman o zaman mı?
Evet! Ta kendisi…Peki öyleyse niye? Erken kalkmayı da başarabildim üstelik; erken dediğim 8.30...Öncesi? Öncesi sabahın körü diye geçer ki gidecek bir işin yoksa o kör vakti görmenin anlamı yoktur. Ya sonra? Sonra kahvaltı? Sonra? Yok yok önce gazete sonra kahvaltı.Tamam peki ondan sonra? Sonraaaa internette gezip dolaşma. ??sonra
Ortalığı toparma.Daha doğrusu toparlama diye başlayıp yavaş yavaş derinleşen bir temizlik hayır hayır dezenfektasyon işlemi.Sonraaaa
Sonra duş, yemek, biraz okuma, akşam yemeği hazırlığı.Sonra o yemeği ye, bulaşıkları toparla,biraz sohbet, internet, film ya da müzik , uyku.
Bu zaman o zaman da doğru kullanamıyorum , canım sıkılıyor.Daha mı çok uyusam acaba:P

son iki yıldır evde oturup kendime zaman ayırabileceğim böyle günlerin hayalini kuruyordum.OKuyacak, yazacak, öğrenecek milyonlarca şey var ve ben bunların dışında deli gibi koşturup duruyorum diye üzülüyordum.Şimdi zamanım var hevesim yok.Merak ediyorum, bu ikisinin aynı anda aynı bünyede buluştuğu mucizevi anlar ne zamanlardır diye.
Neyse sorun belli. Ben biraz da çözümüne kafa yormaya baaşlayayım. Hemen şimdi mesela...